2017. augusztus 21., hétfő

A Real Madrid és a Microsoft legújabb közös projektje

  • É. Csongor (Veidt)
  • 2017.04.03. 15:41
Hétfő délután mutatták be a klub legújabb technológiai újítását, a Bernabéu-túrán elérhető hangalapú tárlatvezetést.

A fejlesztés keretein belül immáron arra is van lehetősége a túrára látogatóknak, hogy igénybe vegyék az ún. „audio guide” szolgáltatást, ami magyarul hangalapú tárlatvezetést jelent. Az új innováció kiépítése során az elérhető legmodernebb technológiai eljárásokat használták, az újítás célja pedig az, hogy a stadiont és a múzeumot meglátogató érdeklődők még az eddigénél is interaktívabb és szemléletesebb élménnyel gazdagodjanak.

Emilio Butragueño, a klub intézményi kapcsolatfelelőse így értékelte az új projektet: „A Bernabéu a futballvilág egyik legikonikusabb helyszíne. A bemutatott technológiának köszönhetően a szurkolóinknak az eddiginél jelentősen gazdagabb élményben lehet részük. Azt szeretnénk, hogy a látogatók felejthetetlen tapasztalatokkal és benyomásokkal távozzanak a túráról.”

„Az előző generációk rendkívül gazdag örökséget hagytak ránk, ez pedig minket is arra kötelez, hogy napról napra nagyobbá tegyük a Real Madridot, és hogy az élet minden területén vezető szerepben tetszelegjünk. Utóbbi a manapság megkerülhetetlen digitális környezetet is magában foglalja. Örömünkre szolgál, hogy egy olyan piacvezető vállalattal működhetünk együtt, mint a Microsoft. Mi vagyunk az első globális márka, amely elérte a százmillió követőt Facebookon. A Microsofttal közös együttműködés remek lehetőséget nyújt a további növekedésre és a szurkolóinkkal való közvetlenebb kapcsolattartásra.”

„A Real Madridot a történelme, az egykori játékosai és az eredményei teszik azzá, ami. A túra megalkotásakor egyetlen cél lebegett a szemünk előtt: létrehozni egy olyan helyet, ahol a Real Madrid és a sport szerelmesei újra átélhetik a klubhoz kötődő érzéseket, élményeket. Naponta több ezer látogatót fogadunk. Hatalmas büszkeséggel tölt el minket, hogy ekkora az érdeklődés.”

A promociós rendezvényen három játékos, Casemiro, Álvaro Morata és Rubén Yañez is jelen volt. A bemutató után egy rövidebb beszélgetésre is sor került a média helyszíni munkatársaival. Mivel a Bernabéu-túra egyik legfontosabb „funkciója” a Real Madrid legszebb és legkiemelkedőbb pillanatainak felidézése, a játékosokat saját élményeikről kérdezték.

Álvaro Morata így nyilatkozott: „Emlékszem, hogy amikor fiatalon beléptem az edzőközpont falai közé, akkor mindig megcsodáltam a falon lógó fényképeket. Ebben az időszakban értettem meg igazán, hogy mit jelent a Real Madrid. Nagyon szerencsések vagyunk, hogy ilyen legendás játékosokat és pillanatok van lehetőségünk megcsodálni. Néhányan talán többet tettek hozzá a klub történelméhez, mint mások, de mindannyiukra büszkén emlékezünk. A hangvezérelt idegenvezetés számunkra is lehetőséget nyújt, hogy közelebbi kapcsolatba kerüljünk a szurkolóinkkal. Ez nyilvánvalóan egy pozitív dolog.”

Casemiro a BL-lel kapcsolatban tett megjegyzéseket: „Úgy tűnik, ha Madridban vagyok, akkor a csapat BL-győzelemmel zárja a szezont. A Tizedik és a Tizenegyedik megnyerésekor is jelen voltam, de a tavalyi sikerben természetesen sokkal nagyobb szerepem volt.”

„Tökéletesen emlékszem a Tizenegyedik elhódítására, és arra is, hogy milyen sokat kellett szenvednünk a sikerért. Nem minden játékos mondhatja el magáról, hogy a legelső évében a felnőtt csapatnál máris Bajnokok Ligáját nyer. A Bernabéuban is az előző szezonban mutatkozhattam be első ízben, egy kupamérkőzésen. Ami a fejlesztést illeti, biztos vagyok benne, hogy a túra ezáltal egy sokkal komplettebb élménnyé fog átalakulni” - mondta a csapat harmadik számú hálóőre, Rubén Yañez.

Az esemény díszvendége a Microsoft sportrészlegének vezérigazgatója, Sebastián Lancestremère volt. A spanyol származású üzletember így nyilatkozott: „Már három egész éve állunk együttműködésben a Real Madriddal, az Alapítvánnyal pedig még régebb óta. Az audio-tárlatvezetés egy fontos lépés a túra életében, hiszen egy új szolgáltatás egyben új élményeket is jelent az idelátogató tömegeknek. Cégünknek az a küldetése, hogy segítsük legyűrni a modern kor akadályait. Itt olyan emberekről beszélünk, akik megrögzötten követik a sport világát. Az ehhez hasonló fejlesztések nekik szólnak elsősorban, hiszen az új innovációk által lehetőségük nyílik arra, hogy a világ bármely pontján hódolhassanak a szenvedélyüknek.”


Hozzászólások

Tabella