A klub 121 éves történetében először kerül fel mezszponzor a Real Madrid mezének ujjára.
A Real Madrid hivatalos közleményben jelentette be, hogy globális technológiai partnerségre lépett a HP-val. A több éves szerződés szerint a HP lesz az első márka, amely a klub 121 éves története során megjelenik a Real Madrid mezének ujján. A szponzori megállapodás mind az első számú csapatra, mind a női csapatra, mind pedig az utánpótlás bázisra egyaránt vonatkozik.
Emellett a HP a klub legújabb technológiai partnerévé vált. Az együttműködés célja a klub tereinek digitális transzformációja és a szurkolói élmény javítása a megújuló Santiago Bernabéuban és azon kívül, beleértve a személyes élményt, játékokat és a klub működését.
„A HP és a Real Madrid két ikonikus globális márka, amelyek osztoznak azon a közös célon, hogy elragadtassák a szurkolókat, lehetővé tegyék a kivételes teljesítményt és pozitív hatást gyakoroljanak közösségekre” – mondta Antonio Lucio, a HP marketing és vállalati ügyekért felelős vezetője. „Megtiszteltetés, hogy a Real Madriddal léphetünk partnerségre, számos izgalmas lehetőséget látunk arra, hogy a HP technológiájának és márkájának erejét kihasználva csodás új élményeket teremtsünk a szurkolók számára, miközben megerősítjük közösségünket.”
A szerződés aláírása köré szervezett eseményen a Real Madrid részéről jelen volt Florentino Pérez, Carlo Ancelotti, továbbá a női és férfi csapat kapitányai, Ivana, Kenti Robles, Luka Modrić és Nacho. A Real Madrid játékosai először az Atlético Madrid elleni, február 4-én megrendezésre kerülő bajnoki mérkőzésen viselik az új szponzoruk logóját is ábrázoló mezeket.
Mindkét márka egyik közös célja az, hogy közösségeket erősítsenek meg, továbbá előre mozdítsák a tiszteletet és elfogadást a sport és a technológia segítségével. A HP a digitális szakadék ellen küzd világszerte úgy, hogy milliók számára gyorsítja fel a digitális egyenlőség megteremtését, a Real Madrid pedig elkötelezett egy sokkal befogadóbb közösség kialakítása mellett a sportban. Az új szponzori megállapodásuk részeként a két szervezet olyan programokat is létre fog hozni közösen, amelyek olyan társadalmi kérdésekkel foglalkoznak, mint a digitális szakadék.
Az AS információi szerint a megállapodás idényenként 70 millió eurós bevételt jelent a Real Madridnak.